4 min read

Všetci píšte ľahkým perom, inak to dobré nebude

Všetci píšte ľahkým perom, inak to dobré nebude
Foto: Pixabay

A je to tu! Čítajte a učte sa :). Práve tu a teraz ponúkam novinársky rýchlokurz písania v piatich bodoch. A niekoľkých dodatkoch.

Ešte predtým, čo sa zahĺbite do mojich rád, musím čestne priznať, že som „písanie“ oficiálne neštudovala. Jediná moja škola boli noviny. Jediný certifikát týkajúci sa písania mám z Maastrichtskej univerzity z kurzu vedeckého písania.

Novinárku som robila doposiaľ 14 rokov - s občasnými krátkymi materskými prestávkami – a musím povedať, že veru niet lepšej školy ako noviny. Do uzávierky napísať o téme, čo sa zjaví na stole ráno, to človek nezažije inde len v denníku.

A ak máte šťastie na dobrého editora či dvoch, otvorenú myseľ, disciplínu a štipku talentu, máte vyhraté.

A tu je môj novinársky rýchlokurz písania:

This post is for subscribers only