4 min read

Zmerajte si sily v súťaži! Vyberte si takú so spätnou väzbou a poučte sa na svojich chybách (tak ako ja)

Zmerajte si sily v súťaži! Vyberte si takú so spätnou väzbou a poučte sa na svojich chybách (tak ako ja)
Foto: Pixabay

Píšete roky do šuflíka? Alebo len pre blízky okruh ľudí?

Tak sa zišiel deň s dňom a je na čase vyskúšať svoje dielko poslať do sveta! Na začiatok postačí poslať svoju poviedku do niektorej z poviedkových súťaží.

Na výber je ich veruže dosť!

A pribúdajú ďalšie!

Osobne odporúčam tie, kde dostanete aj hodnotenie. Nech je akékoľvek, nič vás neposunie vpred, tak ako konštruktívna kritika.

Ja som napríklad zistila, že nie je dobré krátiť dlhšiu poviedku na požadovaný počet znakov.

Prečo? Lebo vaši hrdinovia sa môžu sploštiť. I keď si myslíte, že ste tam nechali všetko podstatné, môže – samozrejme, nemusí – sa stať, že vyhodíte vetičku, čo ukazuje na príčiny úpadku vašej postavy. Niekedy nestačí naznačovať! Treba to tam dať, nechať a pekne natvrdo!

Takže, kde si zmerať sily?

Oprobujte každomesačnú súťaž M.Ú.Z.A (Mesačná úloha pre začínajúcich autorov). Skúsila som dvakrát. (Do finále som sa nedostala.)

Alebo Martinus Cenu fantázie. Vyskúšala som prvýkrát. (Feedback už mám. Moja poviedka Dom sa dostala do zborníka. A áno, áno, ďakujem.)

A najnovšie štartuje Cena Príbehu. Víťaz/ka sa dostane do zborníka, pričom všetci dostanú hodnotenie od porotcov. (Chystám sa skúsiť.) Dielka treba zaslať do šiesteho januára.

Pozor spoiler!

TOTO bude OSOBNÉ :D.

This post is for subscribers only