1 min read

Pochváľte sa! Čo máte nového? Skromne začnem: moja poviedka Dom je v zborníku Fantázia

Pochváľte sa! Čo máte nového? Skromne začnem: moja poviedka Dom je v zborníku Fantázia
Foto: Pixabay

Už som vám spomínala, že sa mi podarilo dostať do finále v žánri horor v poviedkovej súťaži Martinus Cena Fantázie 2023?

Áno, áno, viem, viem.

Spomínala.

A nie raz.

Ale!

No proste, rada by som sa ešte raz k (tejto) súťaži vrátila.

Rada by som sa s vami podelila o dojmy z celej akcie. Musím povedať, že toto je naozaj veľmi príjemná skúsenosť, od začiatku do konca! A nielen preto, že som sa prebojovala do zborníka.

Už som hovorila o cennej spätnej väzbe. A to pre všetkých zúčastnených. Už len za to sa to oplatí.

(Rovnako ako M.Ú.Z.A., kde vám tiež napíšu čo a ako. A veru to pomôže! Podobne má fungovať aj nová súťaž Cena Príbehu, či pripravovaný ročník Slavcon-u.)

Okrem hodnotenia v podcaste, ste mohli dostať aj písomný komentár a tiež uvidíte svoje body od jednotlivých porotcov v zborníku. A ak sa doň dostanete, dozviete sa čo-to aj o gramatike :).

No a ak budete v sekcii horor, môžete sa tešiť aj na tašku plnú kníh od vydavateľstva Artis Omnis!

Foto: manžel :)

A ak si chcete prečítať nielen mňa, tak nazrite do zborníka. (Som na strane 300.) A dajte vedieť, ako sa vám poviedka páčila.

A dovtedy môžete vyskúšať tento romantickejší kúsok :). Ach, Aczarts!

Do písania!

PS: Takže, kto sa chystá a kam?